MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


گوگل کُروم محبوب‌ترین مرورگر آسیا شد

سیر صعودی استفاده از مرورگر کروم، ماه‌هاست که در نقاط مختلف دنیا در حال افزایش است. پس از آن‌که این مرورگر در ماه اکتبر سال قبل توانست به برترین مرورگر منطقه آمریکای شمالی تبدیل شود، حالا با یک دو درصدی، این عنوان را در بین کاربران اینترنت قاره آسیا نیز از آن خود کرده است.
 
chrome in Asia
 
آمار منتشر شده توسط سرویس StatCounter (بر اساس اطلاعات بیش از ۳ میلیون وب‌سایت) نشان می‌دهد در ماه مارس گذشته، کروم نهایتا توانست با عبور از سد اینترنت اکسپلورر مایکروسافت، رتبه اول پر مصرف‌ترین مرورگر آسیا را از آن خود نماید. در حال حاضر کروم با داشتن ۳۶.۴۱ درصد از سهم بازار این منطقه، نسبت به اینترنت اکسپلورر با ۳۴.۵۷ درصد، مرورگر اول آسیاست.
فایرفاکس با داشتن ۲۳.۹۶ درصد از سهم بازار، رتبه سوم مرورگرهای آسیا را به خود اختصاص داده است. کروم توانسته بود در ماه اکتبر گذشته (علاوه بر کسب رتبه نسخت مرورگرهای آمریکای شمالی)، در آسیا نیز از سد فایرفاکس عبور کند و دومین مرورگر این منطقه شود.
طبق پیش‌بینی کارشناسان، اگر گوگل کروم بتواند همین سرعت را در جذب کاربر پیش بگیرد، احتمالا تا ماه می سال جاری میلادی باید منتظر کسب رتبه اول مرورگرهای جهان و پشت سر گذاشتن IE توسط این مرورگر باشیم.
به‌نظر شما کمیت استفاده از کروم می‌تواند دلیل انتخاب کاربران دیگر برای جایگزینی مرورگرهای خود با این مرورگر باشد؟



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 329
بازدید کل : 333411
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1